AYBASTI MYO

Staj İşlemleri Duyurusu

STAJ YÖNERGESİ VE STAJ EVRAKLARININ İŞLEYİŞİ

Öğrencilerimizin staj evraklarını staj yerlerine onaylatarak SB1 Formunu Bölüm Staj Kuruluna imzalatarak en geç 23.06.2025 tarihine kadar Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri birimine teslim etmeleri gerekmektedir. Staj evraklarını vaktinde teslim etmeyenler veya yanlış evrak düzenleyenler staj yapamayacaklardır. Staj evrakları Aybastı Meslek Yüksekokulumuz Resmi sitemizde Staj İşlemleri ve formlar sekmesinde( https://aybastimyo.odu.edu.tr/Page/15/staj-islemleri-ve-formlar) bulunmaktadır.

23.06.2025 TARİHİNE KADAR DİĞER EVRAKLAR İLE BİRLİKTE TESLİM EDİLECEK EVRAKLAR

1-)Nüfus cüzdan fotokopisi
2-)2 Adet Vesikalık Fotoğraf

 

Staja Başlama Tarihleri

Öğrencilerimiz zorunlu stajlarını Bütünleme sınavları sonrasında 07 Temmuz 2025 tarihinde Staja başlayabileceklerdir.Bunun haricindeki tarihler uygun değildir. Hafta sonları ve resmi tatiller staja kesinlikle dahil edilmeyecektir.Staj tarihleri 07 Temmuz - 18 Ağustos 2025 olarak belirlenmiştir. Staj bitiminde ise staj defterlerinizi en geç 19-22 Ağustos 2025 tarihine kadar Yüksekokulumuza ulaştırmak zorundasınız. Geciken evraklar ve staj defterleri kesinlikle Staj Kuruluna konulmayacaktır ve geçersiz sayılacaktır. Tüm staj yapmak isteyen öğrenciler bu kurallara göre stajlarını yapabileceklerdir.


Kayıt Tarihi 05.03.2025 14:52:30